lørdag den 26. januar 2013

Al begyndelse er svær

Nu har jeg taget tilløb til sådan en blog i laaaaang tid. Flere blogs er læst. MANGE overvejelser er gjort.
Hvad skulle den hedde.....
Har jeg tid til at blogge....
Hvad ville jeg egentlig bruge den til.....
Er der nogen, som gider læse skidtet.....
..... gider jeg selv!!

Pros and cons er opgjort og her er bloggen så.

Lige nu hedder bloggen "E for Eilenberger... i NEON", det er ikke sikkert den bliver ved med det. Jeg synes neon er helt fantastisk og er ked af at være hoppet på bølgen så sent som jeg er.

Det er meningen at der skal blogges om hvordan hverdagen er når man er forholdsvis nyuddannet, har job, 2 børn, mand, nyt gammelt hus at jonglere med og samtidig gerne vil mætte/tæmme KREAdyret i mig.... og måske være et forum til at komme af med overskudsprodukterne KREAdyret spytter ud.
Om jeg har tid..... det finder vi ud af.
Er der læsere til endnu en KREAblog.... det finder vi ud af.

Muligvis kommer der lidt billedspam, når jeg har fundet ud af hvordan man gør, da der er meget jeg gerne vil vise....





Ingen kommentarer:

Send en kommentar