lørdag den 9. marts 2013

Projekt Voksi del II


Puuhhaaa. Det er lørdag, vi har nydt en stille og rolig morgen. og selv om der skal hentes ny tørretumbler og vaskemaskine har der utroligt nok været tid til endnu et delmål på projekt Voksi. Første delmål kan du læse om HER.

Nu er alle delene sadt fast med riglige knappenåle (Jeg har nemmerlig købt 480 stk i REMA1000 til 10 kr) og klippet med godt sømrum.


Jeg startede med at klippe foret/indersiden. Hvis jeg nu fuckede up ville jeg helst gøre det i det letteste at skaffe igen/billigste stof.
 

 
 
Uden fuck up´s bliv jeg modig og nu er ydersiden også klippet.
 
 
Næste delmål er at få syet de to sider sammen og så efterfølgende få syet inder- og yder-side sammen. Det bliver meget spændende... Heldigvis har jeg god øvelse i at bruge en opsprætter.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar