onsdag den 15. maj 2013

Jeg ved nu ikke....


... helt hvad jeg skal sige til vores nye spisebordsstole.

For nogle uger siden skete det, at en af ryggene knækkede af en af vores spisebordsstole. Min onkel sad der da det skete... Heldigvis skete der ikke noget med ham.
Min første reaktion var hvordan h... det kunne ske og havde allermest lyst til at råbe af den første den bedste sælger hos BoConcept hvor vi har købt  Cavona stolene. (Som faktisk var nogle af de første møbler min mand og jeg købte til vores fælles hjem. Der skulle liiidt overtalelse til før han hoppede på det med de orange stel)


Efter en masse mailen frem og tilbage.... Snakken frem og tilbage har vi nu fået byttet alle 6 stole. Cavona stolen kan man ikke få mere. Så vi har du 6 Barda stole. Man kan heller ikke få dem med hvidt sæde længere. Så vi brugte udelukkelsesmetoden til at vælge den grå... og helt med på moden åbenbart :-) Nu håber jeg vi kan vende os til dem og at de ikke skriger for meget til vores tonede vægge.

Og så kan 6 stole plus emballage godt være i en Peugeot 107....



1 kommentar:

  1. Haha! Sådan ser vores fiat punto som regel også ud når vi "bare lige" skal i IKEA eller planteskole - vi har f.eks. kørt rundt med et 3m højt træ i bilen og der var massere af plads :)

    SvarSlet