onsdag den 1. maj 2013

Den hemmelige penneven...


... den modtagede gave. Jeg har endelig fået hentet gaven i vores postbutik.
Jeg er helt vild med farvetemaet og synes det er ret gennemført. Pakken er fra Betinna med denne blog.
 
Lækker te. Jeg er en kaffe-pige uden tvivl, men der er nu ikke noget som en dejlig brandvarm kop god te. Den første kop er drukket.
En pose farverigt dims som jeg kan være kreativ med.... Glæder mig og har en ide til hvad det skal bruges til.
En pose frilandsblomsterfrø... Glæder mig til at sprede dem ud over vores lille hyggelige "skov", vi har i bunden af haven.
Chokoladerosiner.... mmmm..
Kagepynt som gaven, som repræsenterer Betina. Sukkerkuglerne har den flotteste farve og vil pynte på enhver kage eller muffin.
En lille opskriftbog med lækre opskrifter hvor skumfiduser er en ingediens.
Det hele blev fulgt af et fint håndskrevet kort. Der er simpelthen ikke noget bedre end at modtage et håndskrevet brev.
 
Mange tak til Betina. Jeg er såå glad for de ting du har sendt mig.
Også mange tak til Kreafreaken Karina for at arrangere denne hyggelige leg.
 
 
 
This is what I recived frrom my secret penpal, the woman behind this blog. Tea, flowerseeds,chocolatecoverd raisins, cake deco and a collektion of colorful items. I´m very happy and looking forward to using all the stuf. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar