lørdag den 27. april 2013

Den hemmelige penneven

For en månedstid siden meldte jeg mig til en lille leg på kreafreak.blogspot.com. Karina som har bloggen har stået for det store arbejde med at instruere os alle i betingelserne for at lege med samt indsamle og videresende adresser.

Jeg skulle sende en pakke til Tina med bloggen msknit.blogspot.com.
Jeg nøjes med at vise jer hvordan pakken så ud. Gaver er bedst hvis de holdes hemmelige indtil modtageren har pakket op.

Efter en meget lang og dejlig dag i konfirmationens tegn kommer jeg hjem og er meget spændt på hvad der kan være i postkassen... Og hvad ligger der... En post-til-afhentning-seddel!!!!! Nu må jeg vente til mandag ml 14 og 17 med at få min overraskelse.
Hvad skete der lige med modtagerflex spørger jeg bare.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar