onsdag den 17. april 2013

Jeg har....

... shoppet lidt (igen). Jeg tog forbi stof2000 i Tilst i mandags. Jeg er jo egentlig på udkik efter noget anoraksnor til den der Voksipose jeg er ved at sy. Den rigtige farve er svær at finde... Eller en der tilnærmelsesvis kan bruges.

Men lidt andet kom der da med hjem, turen skulle jo nødig være forgæves :-)
Turkis babyfløjl. Jeg har købt en mønster på en bomber jakke på Etsy.com og glæder mig meget til det kommer med posten. Jeg har et stykke jersey jeg tænker skal fungere som foer.
Etsy har også en app til mobilen, har jeg fundet ud af. Det kan godt gå hen og blive lidt farligt :-)
Jeg har også købt et lille stykke velplejet plæne. Hvad det skal bruges til har jeg ikke planlagt endnu. Et eller andet skal det nok blive til.
Nyt skrædderkridt. Jeg kan ikke quilte uden guidende streger. Så hvis jeg skal sy en bomber jakke var nyt kridt en nødvendighed.
Lidt bånd og tråd blev det også til.

 
Nu må det vist også snart være tid til at vise noget af det jeg får syet.
 
 
 
Monday I went shopping. I bought some fabric, ribbon, sewing thread. Eariler last week I bought a pattern for a bomber jacket on Etsy.com. I am going to use the blue velvet and some jersey I got in the stash for the jacket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar