mandag den 8. april 2013

I dag er der brug for kaffe....



 
 
... og lidt (mere) nostalgi på spotify.
 
Igår aftes var jeg HER og se Thriller Live med en god veninde.


 
Jeg var en af de mange heldige mennesker, som havde billetter til MJ koncerterne i O2 Arena som jo desværre ikke blev til noget. Fly og hotel var booket og kunne ikke refunderes så afsted det gik.
Vi bestemte os for at lidt Michael skulle vi have så vi tog på The Lyric Theatre og så Thriller Live. Det har noget af det vildeste jeg har set på et teater. Vi kunne faktisk glæde os over at sidde der og se denne forestilling selvom det var turen var bestilt af en heeeel anden grund.
Første gang Thriller Live touren var i Danmark så jeg den i Viborg sammen med Ældsteøglen. Lidt skuffet. Det var den samme forestilling i store træk, men de små marginaler manglede. M var glad og synes det var fedt og så kan man jo ikke brokke sig.
Hvad jeg synes om showet i går lader jeg være usagt. Det må være ret svært at hive en jysk publikum op af stolene søndag kl 19.30... og der blev gjort et mere end hæderligt forsøg. I det mindste var selvskabet godt... og så er det nok sidste gang jeg har set Thriller Live (i hvert fald i DK).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar