mandag den 29. april 2013

Som far...

... så søn.

Som nævnt tidligere har vi jo været til konfirmation i lørdags. Jeg fik fremstillet et par butterflys til Christer og prutten til anledningen. Ældsteøglen synes han var lidt for street til butterfly.

 


Jeg har brugt denne opskrift til Christers butterfly. Og denne til Pruttens. I stedet for at starte med 18 luftmasker reducerede jeg til 15 luftmasker og synes størrelsen passede rigtig godt til ham.


 
Jeg kunne dog ikke få en gammel bytterfly i den lokale genbrugs så måtte en tur i favorit-stof-og-dims-butikken hvor jeg fandt disse to hægter. Det fungerede helt perfekt og de kostede 1,5 kr stykket.
 
Jeg har brugt Opus nr. 5, 100% kæmmet egyptisk bomuld i rød og blå (selvom jeg er totalt misundelig på den lækre orange som ses i opskriften), hæklenål nr. 2, en rest Liberty, elastik og hægterne.
 
 
 
I made theese two butterflys for my husband and my youngest son for a party we went to last saturday.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar