søndag den 7. april 2013

Lidt shopping....

.. er det da blevet til selvom der har været en del sygdom og generelle tekniske  og menneskelige nedbrud har det da været muligt at komme ud af huset et lille smut.
Turen gik til Silkeborg  for at aflevere skifteretsattest til både politi for udlevering af de genstande de havde taget med fra lejligheden, banken for at få lukket div konti og kommunen for behandling af begravelseshjælp. Som et plaster på såret havde jeg givet mig selv lov til lidt shopping.

Vi har længe ledt efter en vaskekurv til at have i soveværelset som ikke var en plastikkurv fra brugsen.


Jeg fandt denne fiiine kanvas pose fra House Doctor hos Decorate til 99 kr. Det let neonpink, grafiske mønster er jeg helt vild med og det bedste er at manden min ikke hader den, YAY.



 
En sommerjakke til mig blev det til. Den er fra Vila og kostede 249 kr. Det er meningen den skal pimpes lidt med andre bånd og lidt andet. 



Jeg har lidt noget med bøger og har svært ved at gå i boghandlen bare for at kigge. Det blev da også til et par stykker fra de rester, der var tilbage fra bogudsalget.

 
Jeg har også endelig fået taget mig sammen til at få købt en tvillingenål til strækstoffer.... jeg har et par jerseybluser til prutten til at ligge som jeg kun mangler at lægge op.
 

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar